Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
We are pleased to inform that AXAMI lingerie has been presented in the professional Italian magazine, "Intimo piu Mare". Our "Calisson" model from the latest "Charme de Provence" collection will be available in September.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 FUNDUSZE EUROPEJSKIE – DLA ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
AXAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Pana Tadeusza nr 1/1 Zaścianki, 15-521 Białystok. Uzyskała wsparcie z Funduszy Europejskich na projekt nr POIR.03.03.03-20-0006/17 pn. „ Wzrost konkurencyjności oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyborów firmy, w zakresie produkcji bielizny AXAMI, poprzez udział w programie promocji branży Moda Polska” objęty umową o dofinansowanie nr POIR.03.03.03-20-0006/17-00 z dnia3 październik 2017r. w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Celem projektu jest poprawa pozycji firmy, wzrost konkurencyjności i sprzedaży eksportowej oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyrobów bieliźniarskich oraz marki firmy AXAMI na rynku międzynarodowym, poprzez udział w targach i misjach gospodarczych branży Moda Polska, przekładające się na wzrost przychodów i przypływ nowych kontrahentów.
Planowanymi efektami realizacji projektu są:
DOTACJE NA INNOWACJE – INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
AXAMI s.c. Anna Gołebiowska, Edyta Skutnicka realizuje projekt pn.
„Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relacje z klientami firmy AXAMI”
W ramach Programu Operacyjnego Informacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wrażania elektronicznego biznesu typu B2B
Wartość projektu: 471 100,00 PLN
Okres realizacji: od 01/01/2014 do 31/12/2015
Koszty związane z wdrażaniem systemu informatycznego B2B są współfinansowane ze srodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zapraszamy do przedstawienia oferty handlowej na planowy zakup promocji projektu w ramach realizacji projektu pt.: „Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relację z klientami fimry AXAMI”.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest oferta na dostawę usług promocyjnych i reklamowych w zakresie wykonania katalogu reklamowego w nakładzie 3000 szt.