Projekty w trakcie/ukończone
PROJEKT NR 1
DOTACJE NA INNOWACJE – INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
AXAMI s.c. Anna Gołebiowska, Edyta Skutnicka realizuje projekt pn.
„Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relacje z klientami firmy AXAMI”
W ramach Programu Operacyjnego Informacyjna Gospodarka 2007-2013,
Działanie 8.2 Wspieranie wrażania elektronicznego biznesu typu B2B
Wartość projektu: 471 100,00 PLN
Okres realizacji: od 01/01/2014 do 31/12/2015
Koszty związane z wdrażaniem systemu informatycznego B2B są współfinansowane ze srodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zapraszamy do przedstawienia oferty handlowej na planowy zakup promocji projektu w ramach realizacji projektu pt.: „Wdrożenie systemu B2B usprawniającego relację z klientami fimry AXAMI”.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest oferta na dostawę usług promocyjnych i reklamowych w zakresie wykonania katalogu reklamowego w nakładzie 3000 szt.
AXAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Pana Tadeusza nr 1/1 Zaścianki, 15-521 Białystok. Uzyskała wsparcie z Funduszy Europejskich na projekt nr POIR.03.03.03-20-0006/17 pn. „ Wzrost konkurencyjności oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyborów firmy, w zakresie produkcji bielizny AXAMI, poprzez udział w programie promocji branży Moda Polska” objęty umową o dofinansowanie nr POIR.03.03.03-20-0006/17-00 z dnia3 październik 2017r. w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.
Celem projektu jest poprawa pozycji firmy, wzrost konkurencyjności i sprzedaży eksportowej oraz promocja innowacyjnych rozwiązań i wyrobów bieliźniarskich oraz marki firmy AXAMI na rynku międzynarodowym, poprzez udział w targach i misjach gospodarczych branży Moda Polska, przekładające się na wzrost przychodów i przypływ nowych kontrahentów.
Planowanymi efektami realizacji projektu są:
- Promowanie i prezentacja produktów marki AXAMI na wybranych rynkach docelowych.
- Nawiązanie bądź odświeżenie kontaktów z partnerami rynkowymi obecnymi i potencjalnymi klientami, pośrednikami, dostawcami
- Zawieranie nowych umów handlowych
- Wzrost sprzedaży eksportowej o 15% względem roku 2016.
- Poznawanie nowych trendów na rynku branżowym oraz analiza konkurencji.
Wartość projektu: 1 030 541,36 zł
Dofinansowanie: 628 378,87 zł